Během února spustíme nové moderní webové stránky
O chystaných webových stránkách: "Víme, že webové stránky jsou v tvorbě velmi dlouho, ale myslím, že během února se je nám již podaří stránky spustit a budete z nich nadšení jako my."
O práci s fanoušky klubu: "Marketing řešíme, snažíme se ho sezonu od sezony zlepšovat a zkvalitňovat - přijdou nové stránky, letos se začalo pořádat setkání vedení a fanoušků, které proběhlo na podzim a myslím, že bylo úspěšné. Během jara se pokusíme opět přijít s nějakými novinkami v nabídce předmětů s motivem našeho klubu. Fanshop pod tribunou 1.FKPB využívaný byl, ale měl téměř nulové tržby, lidé ho pod tribunou úplně ignorovali, proto jsme se rozhodli přemístit nabídku pouze na venkovní prodej. Možnost organizování výjezdů na venkovní zápasy jsme probírali s marketingovým manažerem, panem Tomášem Větrovským, a jsme jí otevřeni. Takže myslím, že když bude zájem, tak na jaro něco vymyslíme."
O práci ředitele: "Je to různorodé. Co můžu říct je, že to je od rána do večera, velký počet schůzek, nekonečně hovory po telefonu a spousta práce. Velmi mě to baví a musím říct, že ani delší pracovní doba mi nijak nevadí. Naplňuje mě to."
O studentských letech: "Celé mládí jsem strávil v Příbrami. Během střední školy jsem pendloval mezi Příbramí a Prahou kvůli sportu a když jsem šel na vysokou školu, tak jsem se přestěhoval do Prahy natrvalo. Už ale opět nějaký ten rok bydlím v Příbrami. Do ciziny jsem chtěl hlavně kvůli sportu, ale bohužel to mi nevyšlo."
O kvalitě občerstvení na stadionu: "Občestvení je dlouhodobým problémem. Možná to vypadá, že se nesnažíme, ale prakticky každou sezonu měníme obsluhu ve stancích tak, aby se zlepšila úroveň a přesto k žádnému závratnému zlepšení nedochází. Nyní spolupracujeme s člověkem, který měl na starosti občerstvení na Žižkové a byly na něj výborná doporučení. Budeme se tomu určitě ale ještě věnovat."