FK PŘÍBRAM

Souhrn marketingových aktivit v uplynulé sezóně

Co se v sezóně 2023/24 stalo na poli marketingu? Co se dařilo, aby jste měli co nejlepší komfort spojený s naším klubem?

Marketingový manažer Zdeněk Brož shrnuje pro Vás uplynulou sezónu z pohledu aktivit pro veřejnost a fanoušky: “V minulé sezóně se toho stalo na poli marketingu vcelku mnoho. Snažili jsme se u nás v FK Příbram, aby byl druholigový marketing vidět. Hodnocení za sezónou nám však vystavil především sportovní výsledek, kdy jsme sestoupili, což nás všechny mrzelo.”

  1. Tvorba obsahu (Content): Tvorba videí, rozhovorů a anket okolo A-týmu a celého klubu byla největší v historii. Dařilo se nám držet růst sledujících na sociálních sítích, lákadlem byla zejména videa.
  2. Sociální sítě: Na 35tisícové město máme nadstandardní sledovanost. V okrese jsme nejsledovanější sportovní oddíl. 10k - IG, 6k - FB, 5k - X, 1,8k YT. Přibyl TikTok, zatím se 600 odběrateli. Co nejvíc pomůže sledovanosti jsou různé sportovní úspěchy, občas se podaří realizovat zajímavý nápad.
  3. Návštěvnost: Přesun zápasů na pátek přinesl až 800 lidí, ale jarní prohry návštěvnost snížily. Kvalitní občerstvení a parkování nemohou být jediným lákadlem, fanoušci se těší zejména na góly a hezké zápasy.
  4. Termínové kolize: Ty nás potrápily zejména v době hokejové baráže a taky termíny, kdy jsme museli hrát v době, kdy se hrály významné ligové duely jako derby S+S či MS v hokeji. Potřeba je lépe plánovat, bohužel ne vždy to ovlivníme zrovna my.
  5. Fanhop: Nový internetový fanshop a stánek na stadionu fungují dobře. Prodeje rostly, zatím nás limituje budget, abychom měli více nového merche.
  6. Zábava a soutěže: Poločasové soutěže byly úspěšné, lidé se spolehlivě hlásili přes sli.do. Je vidět, že pro zapojení umí použít mobil, což je dobré vědět do budoucna.
  7. Fanzóna: Akce při zápase s Brnem byla úspěšná, sportovní aktivity a autogramiáda fungovaly. Živá kapela neměla očekávaný ohlas.
  8. Live tiskovka: Uspořádali jsme tiskovku pro fanoušky, přineslo to zábavu a zapojení obou stran. Povedená věc, ti co se byli podívat, se museli bavit.
  9. Charita (CSR): Vybrali jsme díky Vám fanouškům 30 tisíc Kč pro příbramskou nemocnici, zaměřili jsme se na oddělení pro starší občany v rámci sloganu Fotbal pro všechny generace
  10. Obsah o mládeži: Věnoval jsem se mládežnické akademii, povedl se seriál rozhovorů s trenéry. Obsah byl sledovaný a bavil i samotné děti.
  11. Speciální událost - baráž U14: Domácí zápas baráže přilákal přes 400 lidí, atmosféra pomohla k postupu. Mediální ohlas pozitivní, úspěch jsme donesli až na radnici, kde kluky ocenilo vedení města.
  12. Školy: Naši cizinci “učili” angličtinu ve školách, děti i učitelé to ocenili. Plánujeme opakovat, podporuje to větší společenskou integraci ve smyslu “Say no to racism”.
  13. Městské akce: Účastnili jsme se Novák Festu a Na hřišti to žije, prezentace byla vzorná díky našim trenérům i marketingové přípravě.
  14. Partnerství: Sponzorství bylo vidět v online obsahu, mělo větší dosah než na stadionu. Hledáme partnery, kteří by víc spolupracovali na retailových a aktivačních projektech.
  15. Exkurze: Ukázali jsme prostory klubu dětem na příměstském táboru i našim skalním fanouškům, plánujeme nepravidelné opakování.
FanshopAkademie
Hlavní partneři
Město PříbramJAKONIOsport agency a.s.SVZ Centrum s.r.o.
Mediální partneři
Pribram.czRock RádioNáš REGION
Partneři
Olympia FitnessKovohutě Příbram nástupnická, a.s.PBtisk s.r.o.Středočeský krajAUTA s. r. o.Rozvoz čerstvé zeleniny a ovoceINTERNATIONAL SPORT MANAGEMENT s.r.o.RH SERVIS PŘÍBRAM s.r.o.Chovanec Sport Agency, a.s.Kuchyně HalašDexterity Services s.r.o.B&B commercial activity s.r.o.ASTON služby v ekologiiAll Stars SchoolNehoda SportSolar KrálŘeznictví ŠťástkaRepas ServisPivovar Kutná Hora